söndag 2 maj 2010

Söndags brunch

Idag gjorde jag fattiga riddare till mig och finaste till brunch. Till det hade vi färsk frukt, mums säger jag bara. Har varit dålig och är lite halvkass fortfarande så därför dåligt med uppdateringar just nu. Helt sjukt vilket bemötande jag fått av sjukvården, har blivit så dålig bemött. Så tänker fan inte gå till läkaren igen. Det är ju inte direkt som jag väljer att benen inte bär i mellan åt och att jag har svimmat titt som tätt... Nej istället blir jag avfärdad och får höra att jag är helt frisk, fast jag behöver hjälpmedel för att kunna ta mig fram någon längre sträcka.

Har börjat komma ikapp med skolan, en del kvar på delkurs tre men ska försöka få klart det i nästa vecka. Får väl se hur det går med det. En dag i taget.

Idag lyser solen och det är helt underbart väder ute. Dagen bjuder på en utflykt ner till Stensö med älsklingen och ikväll är jag bjuden på middag hos fina vännen Madde. Ska ta med någon efterrätt får väl se vad det blir för något. Några tips?

Ha en fin söndag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar