tisdag 18 maj 2010

Back in Kalmar

Då var jag tillbaka i Kalmar igen, kom hem i söndagskväll efter att haft en jättetrevlig helg i Jönköping=) Var skönt att komma bort men känns bra att vara hemma igen.
Igår roade jag mig med att plantera och så blommor i mina balkonglådor, min underbara Rikard hjälpte mig att få hem grejorna från Maxi. Tog ett tag innan vi hittade vettiga blomlådor. Men nu har jag färska kryddor och små tagetes i ena lådan och sått blommor i den andra=) Blev nice fattas bara balkongmöbler, får se när det blir av. Till dess funkar det fint fint att ta ut en stol och lilla soffbordet som inte väger något.

Idag händer det en del, ska börja läsa kurslitteraturen så jag kan göra mina kompletteringar. Jag ska ut och gå en runda, handla frukt och grönt i Potatisboden och bara njuta av dagen. Solen lyser och det ser ut att bli en kanon dag. Har ett klädprojekt att fixa också, kasta de förstörda kläderna och in med de nya snygga kläderna som inte är krympta:P Får se vad jag hinner med. Nehe nu ska jag ut på balkongen och äta frukost.

Ha en nice dag i detta underbara vädret=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar