torsdag 13 maj 2010

Lovley day=)

Igår kom vi upp till Jönköping, spöregn när vi kom fram och Rikards lillayster hämtade oss vid stationen. Lagom seg igår så det blev en lugn kväll. Uppehåll idag och till och med lite sol dök fram. Vi åkte till Gällstad där Lager låg, kallas för Lilla Ullared här uppe men mycket mysigare än Ullared. Inte lika trångt och bra klädutbud, inget fel på Ullared men jag föredrar Lager. Hittade en del kläder, behövde införskaffa lite nytt efter att Samhall sabbat mina kläder. Gick tyvärr inte att rädda jeansen så köpt ett par byxor. Så nu har jag två par byxor i alla fall. När jag kommer hem ska jag kasta kläderna som har krympt. Idag har jag shoppat 2 linnen, 1 kofta, 1 klänning (var en t-shirt men den satt som en klänning så det kommer jag använda den till=), 2 par leggings och byxor bland annat. Hittade en jättesöt blå spargris, den kostade inte mycket så jag kunde inte låta bli.

Efter en god middag som Rikards mamma Eva gjort så har vi varit ute och gått nu på kvällen i skogen. Mysigt var det och knotten fick sig ett skrovmål. Härligt att känna att benen orkar, inte behövt använda rullatorn på hela dagen och bara sovit ca 30 min i bilen=) Jag är på gång tillbaka och det känns helt underbart rent ut sagt.

Over and out for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar