tisdag 11 maj 2010

Reser bort imorgon:D

Imorgon reser jag och älsklingen till Jönköping, ska bli fruktansvärt skönt att komma bort från Kalmar och alla jävla myndigheter här. Är spyfärdig på alla myndighetspersoner som försöker dumförklara mig och behandlar mig som jag har noll fungerade hjärnceller. Som sagt längtar tills imorgon och få komma bort från Kalmar lite. Välbehövligt miljöombyte, rullatorn (=Ester) ska med för säkerhets skull. Men trots dagens påhopp från Samhall tänker jag inte låta det förstöra dagen. Kroppen funkar idag och jag mår bra. Sen har Samhall förstört bl.a. ett par jeans men det andra paret tror jag är räddat. Går just nu runt i ett par blöta jeans. Så dom kan rent ut sagt dra åt helvete för jag tänker inte låta myndigheterna trycka ner mig. Solen lyser och jag ska ut och njuta på balkongen igen med en stor god kopp kaffe. Efter det blir det packning och en tur till ICA. Ska handla lite gott till bussen imorgon=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar