torsdag 3 juni 2010

Snart är termin 5 slut

Imorgon är det sista dagen i skolan för den här terminen, men har lite små pyssel kvar som jag ska försöka få undan i helgen och på måndag börjar min sommarkurs:D Ska kolla idag om jag kan hitta kursplan och schema. Måste ju veta när jag börjar:P

Igår var det faddermöte och overalls invigning. Riktigt roligt och träffade nya goa människor. Så ser fram emot höstens nollning. Har träningsvärk i hela kroppen idag och blåmärken efter att vi var fastknutna med rep tillsammans med den som stod bredvid och skulle gå runt. Jag stod i mitten så var bunden vid båda fötterna och händer, men vi trillade inte:) Trots min usla balans så trillade vi inte utan vi fick upp ett ganska bra tempo. Jag hade velat se ett kort på när jag fick glass med chokladsås i halva huvudet och upp på glasögonen, det måste ha sett roligt ut. Vi skulle mata den som stod till höger om oss samtidigt som vi själva blev matade. De som redan var invigda och var publik hade nog ganska roligt åt oss. Efter invigningen och alla övningar gick vi upp till Storken en sväng och sen ner till studentpuben.

Nehe om jag skulle ta itu med dagens pluggande. Får bli ute på balkongen det e ju riktigt skönt väder ute. Kan meddela att det växer så det knakar i balkonglådan där jag sådde frön för inte så länge sen:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar