måndag 12 april 2010

Tankeväckande måndag

Fick mig en rejäl funderare idag och har börjat inse att saker som jag tyckt att jag har börjat förändra och är rätt okej inte riktigt är det egentligen. Det har andra börjat få mig att förstå, så får försöka lyssna och ta in det. För det håller inte. Förstår inte varför det ska vara så svårt att få in vissa saker i huvudet. Det är dags att få ordning på maten en gång för alla, även om det är jävligt jobbigt. Visst jag äter men kroppen får inte tillräckligt, vilket börjar märkas igen. Dags för nya tag.

Eftermiddagen har bjudit på en hel del sol, så gick hem till finaste idag. Börjar bli piggare igen även om jag blir jättetrött i mellanåt. Men så länge jag tar det i min takt så går det bra.

Har precis ätit riktigt frasiga goda våfflor som finaste gjort ikväll. Så nu sitter jag i myskläder och ser på Spårlöst försvunnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar