söndag 11 april 2010

Solig söndagkväll

Idag har det bara varit en riktig lugn dag, gått i pyjamas större delen av dagen och ikväll åkte jag och finaste hem till honom. Så nu är han igång och kockar och jag bara slöar. Igår var vi på ÖB i Nybro, mamma var uppe en sväng igår så då åkte vi dit. Hittade fina uppläggningstallrikar med kaffemotiv. Ska se om jag kan lägga upp en bild på de sen. Fanns en hel del, större utbud och mycket mer än på ÖB i Eslöv. I alla fall som jag minns det...

I veckan blir det plugg och skola som vanligt och lite annat som ska göras. Kanske ska träffa fina vännen M, får se om vi får ihop en fika.

Solen har kommit fram nu på sen eftermiddagen, så kanske ska gå ut och gå en runda efter maten. Hade i för sig varit skönt att få lite kvällssol eftersom det varit mulet, blåsigt och rätt så kyligt de senaste dagarna. Jag har sett årets första vitsippor nu i veckan och trädknopparna slår snart ut. Märks att det börjar bli vår på riktigt nu=) Får väl snart bli en runda ner till Stensö, där är så vackert när marken är vit av vitsippor:) Kameran ska med i sådana fall.

Nehe om jag skulle ta och vara lite social nu. Det luktar gott från köket, blir mumsig köttfärssås med pasta *mums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar