torsdag 1 april 2010

Mot Blekinge

Då är det snart påsk igen och idag åker jag till Blekinge för att fira den med delar av släkten. Ska bli väldigt trevligt och kommer hem igen på söndag. Stannar några extra dagar vilket bara är roligt för då får jag träffa mina morföräldrar också:)Så har några trevliga dagar att se fram i mot:)

Skulle ha sett Alice i underlandet i tisdags med M, men hon fick rycka in och jobba så såg den istället med finaste Rikard. Ska gå och se den antagligen igen med M i nästa vecka. Omdömet kommer när jag sett den med M. Vill inte avslöja något:P

Mina kläder som jag beställt kom igår och allt satt som det skulle. Blev en vit huvtröja, en t-shirt och en fin lång randig skjorta. Alltid roligt att uppdatera garderoben och det behövdes också.

Annars så ska jag innan jag åker söka fler sommarjobb, satt och tittade igår hemma hos finaste vad det fanns och det hade kommit ut lite mer jobb. Sen överraskade han med prinsessbakelser och kaffe där på kvällen. Vi var ute och gick lite mer än en timme igår, riktigt skönt att bara gå och prata om allt och inget. Kvällen igår var riktigt trevlig.

Nu ska jag ta och ordna frukost, finaste är krasslig så får muntra upp honom med lite god frukost=)

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för ompysslingen. Rullar nu själv in mot Jönköping. Ha en riktigt bra påsk nu älskling. Ses efter helgen=) Pusspuss

    SvaraRadera