måndag 29 mars 2010

Hänt en hel del:D

Då var det måndag idag igen, haft en riktig lång skoldag från kl 9-19. Det var kursintroduktion för den nya delkursen, övningar och studiebesök på en förskola. Intressant men varit en lång dag och det märks i huvudet. Lyckades försova mig nu i morse så var väl inte den gladaste på morgonen och sen har det hänt lite andra jobbiga saker. Men det löste sig till det bästa.
Är hemma hos finaste Rikard när jag skriver och vi har fikat goda äggmackor, kaffe och choklad. Riktigt gott och det behövdes.

När jag var ute och shoppade i torsdags hittade jag äntligen byxor=D 2 par jeans blev det, en svart t-shirt där det står att "we are all mad", långt grönt linne och en vit skjorta. Innan jag och M drog igång med shoppingen så åt vi lunch och när vi var klara med shoppingen gick vi hem till mig och tog en kopp kaffe. Lite senare när jag och M sagt hej då gick jag hem till Madde, Linn kom lite senare. Vi fikade, efter det gick vi och handla snabbmat, åt hos mig och såg på film. Mycket lyckad dag:D I fredags var det skola och sen åkte jag till finaste där det blev kaffe ute på balkongen. Perfekt väder att sitta ute i solen och ta en kopp kaffe, speciellt när jag hade så trevligt sällskap som jag hade.

I helgen skulle jag ut med finaste, blev först att vi gick ut och åt pizza, gotti gott. Efter det gick vi till corehouse för luxurynight, klar besvikelse då det kändes mer som en mässa och inte särskilt lyxigt alls. Fick en fin håruppsättning i alla fall:) Och Rikard fick glanssprej i håret. Frisörtjejerna tyckte att han skulle "piffas" till, totalt onödigt eftersom han såg jättesnygg ut redan. Stannade inte länge på coren och vi hamnade till sist på Harrys. Där vi drack gott, vi hade tänkt gå till studentpuben efter Harrys, men där var det stängt för ovanlighetens skull. Det blev istället att vi åkte till Ica och handlade lite gott. När vi gick hem släcktes gatubelysningen eftersom earth hour hade börjat. Det fortsatte vi att fira när vi kom hem till Rikard med tända ljus, gotti gott, öl och först kortspelet skitgubbe och sen frågesport. Blev en mysig lördag och sedan en riktig slösöndag. Lunchen med vännerna blev inställd så jag och Rikard tog en riktig slödag. Härligt att ha det ibland och på kvällen gjorde finaste riktigt god middag=D Thank you<3

Nähä nu ska jag ta och ge "Hälsoresan" min fulla uppmärksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar