tisdag 16 mars 2010

Oj vad tiden går.

Har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Men det är för att det har hänt en hel del saker. Förra veckan träffade jag R en hel del, alltid lika mysigt och trevligt=) Sen på fredagen var jag först på anställningsintervju, hoppas hoppas att jag får det sommarjobbet. Hade varit så himla roligt=) Efter det mötte jag upp R och vi åt lunch. Sen var det dags att gå ner till stationen och hämta ut tågbiljetterna för jag skulle åka hem till Skåne i helgen. I lördags träffade jag mina fina vänner, mötte upp L i Kävlinge och vi satt och snackade en stund. När vi skulle köra och möta dom andra upptäckte jag att jag glömt plånboken hemma hos pappa. Så det var bara att åka hem och hämta den. Drygt 1 timme försenade kom vi till Nova och mötte upp de andra. Blev en trevlig eftermiddag, hittade inga byxor men 3 toppar blev det istället. Får ge mig ut på byxjakt här hemma istället. Att det ska vara så svårt att hitta byxor som sitter bra *suck*. På lördagkvällen började jag känna mig dålig och fick feber, vilket ledde till att jag åkte hem tidigare på söndagen för jag kände mig rätt dålig. Så nu är jag hemma och låter som en kraxig kråka, tjoho. Solen lyser i alla fall idag så kanske ska ta och bylta på mig och sätta mig ute på balkongen i eftermiddag och sola lite. Får se vad dagen bjuder på.

Ha det gött

1 kommentar:

  1. Vill du ha hjälp i byxjakten igen? Gick ju rätt bra sist din ¨Personal shopper/stylist¨ var med! =)Kanske med en kombinerad lunch på stan! Bara o höra av dig!

    Krya på dig nu!!! Kram //M

    SvaraRadera