måndag 8 mars 2010

Härlig dag

Gick upp tidigt i morse eftersom jag inte fick läst inför dagens litteraturseminarium igår. Förstod ingenting på kvällen så det var bara att lägga ner. Läraren missade vår grupp, men vi var med på de andra diskussionerna så det gick nog helt okej ändå.
Efter lunch träffade jag R för att äta lunch och vi åt med min studiegrupp. Alltid lika trevligt att träffa dig R=) Sen var det dags att sätta igång med pluggandet igen. Förberedde inför torsdagen då vi ska ut och observera. När vi var klara i studiegruppen så gick jag hem för att fika med M och vi hade som vanligt väldigt roligt. Hon la tarokort till mig och när jag var som mest inne i tankarna om vad jag skulle fråga henne så utbrister hon bu. Jag blev så jäkla rädd rent ut sagt. God fika blev det också=) Lovade att någon gång baka butterkaka till henne, får ta reda på vad det är i. Men så svårt borde det väl inte vara?

Ikväll har jag tagit det ganska lugnt, plockat undan lite och håller på att baka bröd. Bröd nr 2 står i ugnen så nu är snart hälften gjord. Ska hem till Skåne i helgen och lovat att ta med bröd till olika folk. Rätt skönt att få det färdigt + att själv vill ha hemma. Tycker det är roligt att hålla på att laga mat och baka.

Läkarsamtal imorgon, får förhoppningsvis veta om de ska skicka mig till Göteborg eller inte för min knes mage. Så lite nervigt inför imorgon. Hoppas kunna få något besked i alla fall. På eftermiddagen så kommer R hem till mig, ska bli väldigt trevligt=)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!!!
Bye bye

1 kommentar:

  1. Håller med dig =). Alltid trevligt att träffa dig sötnos =)! /Your secret R

    SvaraRadera