söndag 7 mars 2010

Nu var det söndag igen

Söndag igen, imorgon är det start på en ny vecka och en underbar
helg att se tillbaka på.

I fredags träffade jag R igen, vi gick och först och åt på Zorbas
där det blev souvlaki och lättöl. Väldigt mysigt och trevligt.
Efter det gick vi upp till Saga och hämtade ut biobiljetterna till
Farsan. Halvtimmen som vi fick vänta gick väldig fort, den mös och pratade vi bort. Filmen verkade vara hyfsad, jag hade ögonen på annat så var inte helt fokuserad på filmen.
Efter bion gick vi hem till mig och fortsatte prata och mysa, sen somnade vi där nån gång. På lördagen var jag ganska trött, men mysigt att vakna upp brevid R.
Sen hjälpte han mig att få hem storhandlingen, tack så mycket för hjälpen:)
Jag lagade lunch till oss, blev färsfyllda paprikor och sen gick vi vilade. Skönt att få sova en stund, sen satt vi och mös och pratade tills det var dags för R att gå eftersom jag skulle träffa fina vännen M där på kvällen. Vi hade inte setts på över en månad, så vi lagade mat och drack vin till. Efter det gick vi ner till biostaden för att se shutter island. Efter att jag sett filmen vill jag läsa boken nu typ:P När bion var slut så gick vi hem till mig och åt efterrätt och drack lite mer vin. M gick runt midnatt och jag somnade framåt 1 tiden.

Idag har jag varit på dansträning inför vårets SPEX, blev ca 4 timmar. Men jag gick och vilade i mellan åt eftersom min muskelbristning inte har helt läkt. Så när jag fick ont gick jag och satte mig och tittade på de andra.
Jag och M hade väldigt roligt:)vi spexade loss lite. Så nu är jag rätt mör i kroppen och trött. Men måste plugga lite ikväll. Har litteraturseminarium och jag har inte ens läst böckerna. Varit rätt ont om tid också för att hinna det, med tanke på att det var litteraturseminarium i fredags + lite andra småarbeten som skulle göras. Får skumläsa helt enkelt.

Tack R och M för en underbar helg

2 kommentarer:

  1. Plugga lugnt =) seminariet gick ju bra i fredags så det kommer säkert att gå lika bra i morgon. Puss & kram /R

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack själv! Mycket trevlig lördagkväll! =D Synd att pappa har boken annars hade du fått låna den! Patient 67, Dennis Lehane heter författaren. Kram kram /M

    SvaraRadera