söndag 10 mars 2013

10 mars

Nu är allting med flytten klar och jag har fått igång mitt Internet igen. Veckan som gått har bestått av packning, jobb och kört ett lass med saker till den nya lägenheten + att vi körde saker förra helgen också. Så flytten i lördags gick väldigt smidigt, blev en full släpkärra bara. Tur med vädret hade vi då det sen på eftermiddagen började snöa och regna Men nu är jag på plats och det känns redan som hemma. Finaste åkte ikväll hem till sitt andra hem och om ca 1 månad ansluter han helt till vårt hem:D Idag har vi åkt och handlat mat, hämtat kvarglömda saker i min gamla lägenhet och fixat lite annat smått och gott bland annat en längre nätverkskabel och persienner. Så det blir en lugn kväll ikväll efter en intensiv vecka. Är ganska trött och har lite träningsvärk.

Nu ska jag gå och dricka en kopp kaffe så får jag se vad jag hittar på sen.

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar