måndag 9 maj 2011

Soliga måndag

Då har ännu en helg gott och jag sitter på skolbiblioteket med uppsatsen. Håller på och skriva rent resultatdelen, satt igår och blev klar med kategorierna så nu ska jag bara sammanställa det. Tar sin lilla tid men tror jag hinner bli klar. I helgen som gick var det orienteringstävling i lördags sprang som vanligt motionsklass passar mig fint fint. Rikard var funktionär så stannade kvar efteråt och hjälpte till att plocka ihop allting. Igår var vi ute och tog några naturpass kontroller blev närmare 6 km och ett par timmar i skogen. Härligt=)

Idag ska jag hem till Madde och äta lunch, Rikard är krasslig så hörde om vi kunde ändra och va hemma hos henne och det funkade så det ska bli trevligt. Förra helgen var jag sjuk och nu var det visst sambons tur blir så när man jobbar med barn.

Nähä om jag skulle ta sista rycket nu, 1 timme till och sen ska jag hämta mitt pass innan jag ska till Madde.

Ha en fin måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar